پاسخگویی تلفنی سوالات و مشکلات لپ تاپ ایسوس

پاسخگویی تلفنی سوالات و مشکلات لپ تاپ ایسوس

اگر قصد خرید یکی از بهترین برندها را دارید مابه شما لپ تاپ های ایسوس را معرفی می کنیم  این لپ تاپ ها طرفداران زیادی دارند شما هم میتوانید جز این دسته افراد باشید مطمعن باشید از خرید این لپ تاپ پشیمان نخواهید شد چون این لپ تاپ ها کارایی بسیار خوبی دارند.  

پاسخگویی تلفنی سوالات و مشکلات لپ تاپ ایسوس

یکی از مزیت های این لپ تاپ ها این است که خود شرکت ایسوس تولید کننده سخت افزار و مادربرد می باشد به همین دلیل هم قیمت آن از دیگر محصولات بالاتر است.

ممکن است این لپ تاپ هم دچار مشکلاتی شده باشد شما می توانید با دریافت اطلاعات این مشکلات را به سادگی برطرف کنید اما خیلی مهم است که اطلاعات را از کجا کسب می کنید ممکن است با چند اطلاع غلط شما مشکلات سیستم را بیشتر کنید پس از کسانی که قابل اعتماد هستند کمک بگیرید.

مشکلات و راه حل لپ تاپ های ایسوس

1.مشکل روشن نشدن لپ تاپ ایسوس

گاهی اوقات کاربر کابل برق لپ تاپ را به پریز متصل می کند و کلید پاور را فشار می دهد اما هیچ اتفاقی نمی افتد و لپ تاپ روشن نمی شود در این حال باید چیکار کرد؟

اول: باید از صحت کابل مطمعن شوید برای اطمینان کافیست کابل را به پریز دیگر بزنید اگر مشکل داشت آن را تعویض کنید

دوم: باید مطمعن شوید که کابل شارژ لپ تاپ سالم است برای اطمینان می توانید از ولت متر استفاده کنید

سوم:در صورتی که دو گزینه بالا مشکلی نداشتند باتری لپ تاپ را امتحان کنید برای حل این مشکل بهتر است باتری لپ تاپ را جدا کنید  و کمی صبر کنید آن وقت کابل را به لپ تاپ متصل کنید و سپس دستگاه را روشن کنید

2.مشکل هنگ کردن لپ تاپ ایسوس

بسیاری از کاربران در حین کار با لپ تاپ با مشکل هنگ کردن لپ تاپ روبه رو می شوند ابتدا علت این مشکل را پیدا کنید تا راحت تر بتوانید به راه حل آن دسترسی پیدا کنید

 برای حل این مشکل می توانید سیستم ایسوس خود را ریستارت کنید برای انجام اینکار ابتدا کلید پاور را به مدت 6 الی 10 ثانیه فشار دهید تا لپ تاپ خاموش شود سپس با فشردن دوباره کلید پاور لپ تاپ را روشن کنید.

در صورت هر گونه مشکلات با مرکز همراه رایانه  به صورت شبانه روزی می توانید تماس بگیرید 9099070345

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.