مشکل کیبورد کامپیوتر

مشکل کیبورد کامپیوتر

یکی از مشکلات کامپیوتری که برخی از کاربران درگیر آن هستند مشکل کار نکردن کیبورد است آیا این مشکل  قابل حل شدن است؟ما در این مطلب قصد داریم به شما کمک کنیم تا بتوانید خودتان براحتی این مشکل را حل کنید.  ابتدا باید بدانید دلیل مشکل را پیدا کنید و سپس آن راه حل کنید .

اگر تعدادی از کلیدهای کیبورد کار نکردند اما بقیه کلیدها بخوبی کار می کنند حتما علت آن به خاطر اشغال هایی است که در لابه لای کلیدها می باشند برای تمیز کردن کیبورد خود را کج کنید و سپس آن را تکان دهید تا هر چیزی که داخل کیبورد است خارج شود .

گاهی اوقات هم دکمه های f در بالای صفحه کلید و دکمه اعداد کار نمی کنند این کلیدها بسیار پر کاربرد هستند برای حل این مشکل ابتدا روی کلید استارت کلیک کنید و سپس گزینه settings را انتخاب کنید و بعد از اینکار روی سیستم کلیک کنید و گزینه Apps 8 features را انتخاب کنید.

و به دنبال گزینه synaptics pointing Device بگردید و آن را انتخاب کنید در این صورت روی گزینه uninstall کلیک کنید تا حذف شود و بعد سیستم را مجددا راه اندازی کنید در صورتی که بعد از راه اندازی باز مشکل وجود داشت به سایت سازنده رایانه مراجعه کنید و درایور مخصوص برای سیستم خود دانلود و سپس نصب کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.