مشکل حافظه ی داخلی گوشی

مشکل حافظه ی داخلی گوشی

وقتی کاربران برنامه ها و فایل های مختلف را دانلود می کنند بلاخره حافظه گوشی آنها پر می شود و این باعث می شود سرعت گوشی کند شود خالی کردن حافظه داخلی گوشی کار دشواری نیست ما چند روش به شما معرفی می کنیم که با استفاده از آنها بتوانید حافظه داخلی گوشی را خالی کنید.

ابتدا شما میتوانید در بخش storage مشاهده کنید چه مقدار از حافظه دستگاه شما پر شده است و سپس مشاهده کنید کدام فایل ها حافظه ی گوشی را اشغال کرده اند در قسمت دانلود شده ها میتوانید فایل های دانلود شده را ببینید و تمام فایل های  را که میخواهید پاک کنید انتخاب کنید و انگشت خود را روی آن نگه دارید و گزینه delete را انتخاب کنید تا فایل پاک شود.

در روش دوم فایل ها و فولدر ها را بررسی کنید هر برنامه ایی که فضای بیشتری را اشغال کرده است آن ها را حذف کنید فقط باید مطمعن باشید که فایل های سیستمی را پاک نکنید چون در این صورت دیگر گوشی شما به درستی کار نمی کند.

امروزه کاربران کمتر از حافظه ی داخلی استفاده می کنند  و روی گوشی خود یک کارت حافظه دارند شما می توانید تمام  برنامه ها یی را که روی حافظه ی گوشی نصب کرده اید به کارت حافظه منتقل کنید  با اینکار حجم حافظه ی داخلی گوشی شما افزایش پیدا می کند.

همچنین شما میتوانید با استفاده از نرم افزارهای مختلفی که برای عکس وجود دارد کپی باقی مانده از هر عکس را پاک کنید تا حافظه ی داخلی گوشی شما آزاد شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.