WinRAR

                                                                                                                                                 

 

نرم افزار WinRar یک نرم افزار فشرده سازی قوی می باشد که علاوه بر فرمت Zip و Rar فرمتهایی از قبیل ISO,7Z,TAR,JAR,ACE,LZH و …. را نیز پشتیبانی می کند.این نرم افزار کاندید جایزه اپسیلون سال ۲۰۰۸ بهترین نرم افزار و همچنین در هشتمین کنفراس نرم افزار اروپا,برند بهترین نرم افزار سال شد.

دیگر کاربرد های نرم افزار ساخت آرشیو از فایل ها می باشد.در دنیای اینترنت هرچه فایل ها فشرده تر باشند سرعت ارسال و دریافت اطلاعات نیز بیشتر خواهد بود.مهمترین ویژگی WinRar  امنیت آن می باشد چون می توان بروی فایل فشرده پسورد اختصاص داد.


لینک دانلود نرم افزار WinRAR

Internet Download Manager

                                                                                                                                                             

این نرم افزار بدون شک یکی از پرقدرتمندترین و بهترین نرم افزار برای مدیریت دانلود فایل های شما میباشد.

Internet Download Manager  یا به اختصار IDM باعث میشود تا فایل های مورد نظرتان را با ۵ برابر سرعت دانلود کنید همچنین میتوانید با نصب این نرم افزار پرقدرت دانلودهای خود را دسته بندی کرده یا آن ها را در صف قرار داده و یا تاریخ و ساعتی برای دانلود فایلتان تنظیم کرده تا آن ها را در زمان مشخصی دانلود کنید.این نرم افزار حتی میتواند فیلم ها و موسیقی های در حال پخش داخل مرورگرها را دانلود کند.


لینک دانلودنرم افزار IDM

Teamviewer

                                                 

نرم افزار کنترل از راه دور تیم ویور به شما این امکان را می دهد که از هر نقطه ی جهان به هر سیستمی که مایل هستید متصل شوید و آن را ریموت نمایید.TeamViewer امکان تبادل اطلاعات را علاوه بر کنترل سیستم به شما می دهد .

نرم افزار تیم ویور بهترین نرم افزار برای انتقال تصویرمی باشد فقط کافی است طرفین به اینترنت متصل باشند.از طریق این نرم افزار میتوان مدیریت وکنترل سیستم را از راه دور در دسترس داشت.

پس از نصب تیم ویور نرم افزار یک ID و یک پسورد در اختیار شما قرار می دهد که از طریق آن می توان ارتباط را برقرار نمود.تیم ویور را میتوان در هر سیستمی حتی اگر سطح دسترسی admin را دارا نباشید نصب نمایید و همچنین روی گوشی موبایلتان نسخه اندروید , Winphone یا ios را نصب نمایید.


لینک دانلود نرم افزار تیم ویور 11

همراه رایانه

همراه رایانه

همراه رایانه پاسخگویی تلفنی حل مشکلات تکنولوژی و فناوری اطلاعات می باشد . با استفاده از مشاوران همراه رایانه می توانید مشکلات گوشی ها و تلفن های همراه اندروید و آیفون و انواع تبلت ها و رایانه های رومیزی می باشد که به صورت شبانه روزی مبتوانید با شماره 9099070345 همراه رایان تماس بگیرید !!!


         با عرض سلام و آرزوی سلامتی برای تمام بازدید کنندگان عزیز...

در این وبلاگ می خواهم به شما در مورد مسایل و مشکلات کامپیوتری و تلفن همراه کمک کنم. همچنین شما را با شماره تلفنی آشنا کنم که یک مرکز پاسخگویی تلفنی می باشد. این مرکز در تمام ساعات شبانه روز بصورت 24 ساعته حتی در ایام تعطیل در زمینه های کامپیوتر(نرم افزار و سخت افزار) و تلفن همراه به شما یاری می رساند...

شماره تلفن این مرکز 9099070345  و نام آن همراه رایانه می باشد.