پاسخگویی تلفنی سوالات و مشکلات لپ تاپ های سامسونگ

پاسخگویی تلفنی سوالات و مشکلات لپ تاپ های سامسونگ

شرکت سامسونگ در سال 1938شروع به تولید کرده  و در سال 1969سامسونگ الکتریک متولد شد و در سال 1990 شعار خود را اول کیفیت انتخاب کرد و همین باعث شد محصولات تجاری با بازار عرضه شوند و طرفداران بسیاری پیدا کنند

 اما این تمام ماجرا نیست.لپ تاپ های سامسونگ با ایرادات و اشکالات مختلفی مواجه می شوندیکی از این مشکلات که کاربران زیادی هم با آن روبه رو میشوند مشکل روشن نشدن وای فای می باشد.  

پاسخگویی تلفنی سوالات و مشکلات لپ تاپ های سامسونگ

شرکت سامسونگ در سال 1938شروع به تولید کرده و در سال 1969سامسونگ الکتریک متولد شد و در سال 1990 شعار خود را اول کیفیت انتخاب کرد و همین باعث شد محصولات تجاری با

ابتدا دی وی دی درایور را در لپ تاپ قرار دهید و سپس Install را اجرا کنید درب پنجره ایی که باز شود درایور را در آن نصب کنید قبل از نصب سیستم را ریستارت کنید و سپس به کنترل پنل بروید و در آنجا دیوایس منیجر را باز کنید و برروی آیتم Network Adapters کلیک کنید تا صفحه مورد نظر باز شود در این صورت وای فای را پیدا کنید و بعد آن را Uninstall کنید و تیک آن را بردارید بعد از انجام این مراحل سیستم را آپدیت کنید.

دومین مشکل ورد به تنظیمات بایوس لپ تاپ سامسونگ می باشد برای حل این مشکل ابتدا دکمه f1 را بزنید سپس قبل از ورود به بایوس تنظیمات آن را تغییر دهید اما قبل از انجام این کار  می توانید با استفاده از تب آخر تنظیمات را ذخیره کنید در صورت حل نشدن مشکل با کارشناسان همراه رایانه تماس بگیرید .

سومین مشکل می تواند گرم شدن لپ تاپ سامسونگ باشد هنگامی که با همچین مشکلی مواجه شدید سعی کنید لپ تاپ خود را روی یک سطح صاف و تمیز قرار دهید اگر در این حالت دمای لپ تاپ شما بالا رفت کف آن را با یک دستمال تمیز پاک کنید در این صورت هوا راحت تر جریان پیدا می کند.

یکی دیگر از مشکلات لپ تاپ های سامسونگ روشن نشدن و سیاه شدن صفحه می باشد اگر لپ تاپ شما دارای باتری است آن را سریعا شارژ کنید اگر مشکل رفع نشد منبع برق را بررسی کنید و از جریان صحیح آن اطمینان حاصل کنید.

اگر لپ تاپ شما مشکلی غیر از این موارد که گفته شد دارد با همراه رایانه 9099070345 تماس بگیرید تا کارشناسان راهکارها را به شما ارائه دهند تا شما بر اساس آن ها مشکلات لپ تاپ خود را حل کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.