مشکل یابی موبایل

مشکل یابی موبایل

پیدا کردن عیب و نقص سخت افزاری و نرم افزاری موبایل های هوشمند نیازمند تجربه بالاست یعنی این کار هر فرد عادی نیست اما اگر افراد کمی همت کنند می توانند با استفاده از اپلیکیشن های عیب یابی مشکلات موبایل خود را شناسایی و رفع کنند.  

مشکل یابی موبایل

شما می توانید با استفاده از دو اپلیکیش مهم و قدرتمند مثلAnTuTu Tester ،phone Tester ،Doctor plus هر نوع موبایلی را عیب یابی کنید و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری را پیدا کنید.

Doctor plus یکی از قوی ترین برنامه تست گوشی است که می تواند تعداد زیادی تست گوشی را در اختیار شما بگذارد و بالاتر از 30 قطعه موبایل را مورد بررسی قرار می دهد.

این برنامه شامل رابط کاربری بسیار خوب و جذاب است شما کاربران می توانید این نرم افزار را با لینک از سایت ای اس دانلود و به همراه برنامه phone Tester hardware info برای نمایش دادن اطلاعات سخت افزاری موبایل است این برنامه می تواند از تمامی گوشی های جدید پشتیبانی کند.

برنامهphone Tester با تست قطعات سخت افزاری موبایل اطلاعات کامل از گوشی شما را ارائه می دهد.

اما اپلیکیش قدرتمند AnTuTu Tester برای تست باطریانواع موبایل های اندرویدی است این برنامه می تواند باتری گوشی شما را عرض چند ساعت چک کند در این صورت شما می توانید امتیاز باتری گوشی خود را با گوشی های دیگر مقایسه کنید حتی با استفاده از این برنامه می توانید  ال سی دی ،رنگ محیط کاربری و... را تست کنید. اگر موفق به حل این مسائل نشدید با شماره 9099070345 با کارشناسان همراه رایانه تماس حاصل فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.