پاسخگویی تلفنی سوالات و مشکلات ویندوز فون

پاسخگویی تلفنی سوالات و مشکلات ویندوز فون

معمولا ویندوز فون دارای عیب و ایرادات زیادی است بنابراین کاربران تا آمدن نسخه جدید سیستم عامل باید با این مشکل کنار بیایند.  ما در این مطلب شایع ترین مشکلات ویندوزفون و روش های رفع آن ها را بررسی خواهیم کرد.  

پاسخگویی تلفنی سوالات و مشکلات ویندوز فون

>

مشکل در هنگام کم و زیاد کردن صدا

برخی از کاربران گزارش داده اند که زمانی به موسیقی گوش می دهند نمیتوانند صدای موسیقی را کم و زیاد کنند.

راه حل:

دستگاه خود را ریستارت نمائید برای اینکار کافیست کلید پاور را اندکی نگه دارید تا تلفن همراه شما خاموش شود و دوباره آن را روشن نمائید با اینکار مشکل گوشی شما بطور موقت حل خواهد شد.

مشکل سریع تخلیه باتری .

اگر شما هم با این مشکل مواجه هستید که باتری گوشی تان زود تخلیه می شود وای فای و بلوتوث گوشی تان را چک کنید چون با فعال بودن آن ها مصرف باتری گوشی تان کاهش می یابد.

راه حل:

وای فای و یا بلوتوث گوشی تان را غیر فعال کنید یا ممکن است اگر مشکل حل نشد برنامه های کاربردی را چک کنید اگر  برنامه های کاربردی در حال اجرا باشند شما باید آن ها را پاک یا غیر فعال کنید برای اینکار مسیر زیر را دنبال کنید.Application->Background task->settings

ما در این مطلب سعی کردیم دو مشکل مربوط به ویندوز فون را برای شما شرح دادیم اگر با سوالات و مشکلات  جدیدتری مواجه شده اید برای دریافت راه حل آن ها با کارشناسان همراه رایانه تماس بگیرید.9099070345

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.