پاسخگویی تلفنی سوالات و مشکلات ای او اس

پاسخگویی تلفنی سوالات و مشکلات ای او اس

از زمانی که نسخه  آزمایشی آی او اس منتشر شده است کاربران بسیاری پس از نصب آن دچار مشکلات ریز و درشت  شده اند در این مطلب قصد داریم  شما کاربران را با این مشکلات آشنا کنیم و سپس راهکارهای جهت برای برطرف کردن این مشکلات را به شما ارائه خواهیم داد. 


 

پاسخگویی تلفنی سوالات و مشکلات ای او اس

>

1.مشکلات وای فای به روز رسانی آی او اس

یکی از مشکلات رایج آپدیت آی او اس ،مربوط به وای فای است که باعث شده برخی کاربران با کاهش سرعت سیستم عامل مواجه شوند یا ممکن است برخی دیگر کاربران با قطعی اتصال مداوم مواجه شده اند  معمولا این مشکلات به راحتی قابل حل نیستند.

برای حل این مشکل ابتدا باید از ارائه دهنده سرویس اینترنت خود مطمعن شوید اگر اتصال وای فای گوشی تان دچار مشکل شده است  مودم خود را به مدت یک دقیقه از برق بکشید و سپس دوباره آن را متصل کنید

ولی اگر مطمعن هستید مشکل از طرف ارائه دهنده سرویس نیست  وارد تنظیمات شوید و  کلمه عبور فعلی سرویس را یادداشت کنید سپس به بخش وای فای در تنظیمات بروید و بر روی گزینه forget this network کلیک کنید و دوباره به وای فای وصل شوید .

2. مشکلات اپلیکیشن در نسخه آزمایشی آی او اس

ممکن است با دانلود اپلیکیشن های جدید از طریق آپ استور با مشکل روبه رو شوید برای حل این مشکل سریع گوشی خود را ری ستارت کنید و  عملیات را دوباره آغاز کنید  به احتمال زیاد مشکل  دانلود اپلیکیشن با این راه حل رفع می شود ولی اگر دیدید حل نشد  قبل از اینکه سمبل open نمایش داده شود گزینه update را انتخاب کنید.

به احتمال زیاد مشکلات مربوط به اپلیکیشن ها به دلیل اپدیت نبودن آن هاست  پس حتما ان ها را به روز کنید.

3.مشکلات تخلیه باتری در نسخه آزمایشی آی او اس

بسیاری از کاربران گزارش کرده اند که باتری گوشی آن ها زود تخلیه می شود اگر میخواهید این مشکل رفع شود باید اول اپلیکیشن ها در پس زمینه را غیر فعال کنید و هر چند ساعت یکبار گوشی خود را شارژ کنید و سپس نور صفحه نمایش را کاهش دهید .

حتما در هنگام کار با گوشی با سوالات و مشکلات زیادی برخورد کرده اید جهت رفع آن ها با مرکز همراه تماس بگیرید تا کارشناسان راه حل های مناسب را به شما ارائه دهند .

شماره همراه رابانه 9099070345  می باشد با گرفتن این شماره خواهید دید کارشناسان در کوتاهترین زمان مشکل شما را خواهند کرد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.