مشکل سیاه شدن صفحه گوشی

مشکل سیاه شدن صفحه گوشی

سیاه شدن صفحه گوشی یکی از مشکلاتی است که بسیاری از کاربران با آن مواجه شده اند اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که اخیرا با این مشکل روبه رو هستید  با ما همراه باشید .

برای حل مشکل سیاه شدن صفحه راه حل های زیادی وجود دارد که ما در این مطلب به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

اولین راه حل این است که گوشی را به حالت ریکاوری ببرید برای اینکار مسیر زیررا طی کنید.

در اولین قدم دکمه های هوم و زیاد کردن صدا و پاور را با هم فشار دهید زمانی که صدای ویبره موبایل را شنیدید آن موقع دکمه پاور را رها کنید ولی دو دکمه دیگر را نگه دارید و این دکمه ها را تا زمانی بگیرید تا صفحه ریکاوری را مشاهده کنید.

در این صفحه با دکمه کم کردن صدا بین آپشن ها بچرخید تا با گزینه wipe cache partion برسید و بعد آن را انتخاب کنید در این صورت کش پاک می شود و گوشی شما به خوبی را ه اندازی می شود.

در صورتی که با روش بالا مشکل برطرف نشد بهترین کار این است گوشی خود را در حالت Safe mode را اندازی کنید و سپس برنامه ای که بعد از نصب آن با این مشکل روبه رو شده اید، همچنیت حافظه پنهان موبایل خود را پاک کنید.تا مشکل رفع شود .

در صورتی که باز مشکل وجود داشت باید گوشی را به حالت اولیه بازگردانید برای این کار ابتدا وارد تنظیمات شوید اما توجه داشته باشید که با انجام این روش تمام دیتاهای شما پاک می شوند پس سعی کنید قبل از انجام این روش یک بکاپ از دیتاهای خود بگیرید .

اگر هیچ یک از روش های بالا جواب نداد دیگر باید گوشی خود را به یک تعمیرگاه موبایل ببرید تا مشکل گوشی شما را رفع کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.